FANDOM

Aha Ha
A059e85d39f1772f53a1a5ebe9c65773
Typ: Jajorodne dwunożne stworzenia.
Planeta ojczysta: Nieznana zniszczona planeta skalista.
Rozumność: Rozumne.
Żywotność: Do 60 lat.

Aha Ha - rasa humanoidalnych jajorodnych stworzeń z zniszczonej planety.

CharakterystykaEdytuj

Aha Ha są bardzo bliscy ludziom, ich skóra jednak jest biała a twarze posiadają małe oczy schowane za skórzanymi błonami a także usta wypełnione ostrymi zębami. Rasa ta ewoluowała w trudzie i znoju podczas gdy ich planeta była coraz bardziej trawiona przez jej gwiazdę z powodu wypadnięcia z jej orbity. W końcu temperatura w ojczyźnie Aha Ha stała się niemożliwa do życia, toteż rasa ta uciekła na inne planety cywilizowane i tam kontynuowała życie. Jako iż na ich ojczystej planecie atmosfera składała się w głównej mierze z mieszaniny sztucznie tworzonych na innych planetach gazów, zostały dla nich skonstruowane specjalne maski ze zbiornikami wypełnionymi nimi dzięki czemu mogli normalnie funkcjonować.

Język i kulturaEdytuj

Aha Ha nie wykształcili żadnej kultury na swojej planecie, na Zyhu Khoccuf zaadaptowali oni mieszankę tamtejszych, takich jak tych należących do Reptilian, Cabym oraz ludzi. Ich język przypomina nieco włoski połączony z angielskim, albowiem są to języki które na pustynnej planecie zasłyszeli. Stworzenia te są niezłomne oraz bardzo odważne w wyniku kilkuset lat życia na planecie powoli niszczonej przez swoją własną gwiazdę. Z tego też powodu czują się najlepiej w wysokich temperaturach, a niskie mogą ich nawet zabić.
Klex1

Zmutowany Aha Ha.

W seriiEdytuj

Około 1960 roku, ktoś (prawdopodobnie z ręki Wielkiego Elektronika) nakazał wysłać kilka zmutowanych Aha Ha aby te dokonały zamachu na Maxa Bensona. Te zostały jednak przez niego zlikwidowane.

PojawieniaEdytuj