FANDOM

Bieluchy
NIEWĄSKI
Typ: Inteligentne, ogromne mięczaki.
Planeta ojczysta: Retana.
Rozumność: Rozumne.
Żywotność: Do 400 lat.

Bieluchy - rasa inteligentnych mięczaków zamieszkujących wiele planet takich jak Ziemia i Zyhu Khoccuf.

HistoriaEdytuj

Bieluchy orginalnie żyły na planecie Retana, została ona jednak zniszczona i Bieluchy rozprowadziły się po całym Wszechświecie. Nie jest do końca jasne od jakiej rodziny, domeny czy klasy zwierząt pochodzą Bieluchy ale prawdopodobnie posiadały wspólnego przodka z meduzami oraz aretuzami ze względu na ich naturę a także galaretowatą budowę ciała.

CharakterystykaEdytuj

Ciało Bielucha składa się w głównej mierze z wody, białek i mleka. Przeciętny przedstawiciel rasy w dorosłym wieku mierzy dwa metry, posiada cztery palce łącznie z kciukiem a także iloraz inteligencji od 190 do 200. Bieluchy rozmnażają się przez pączkowanie i nie posiadają płci. Ich młode tuż po narodzinach mierzą 1,2 metra, są półprzezroczyste oraz posiadają bardziej ludzkie twarze, z nosami i oczyma posiadającymi białka ze źrenicami a także trzy palce bez kciuka. Określane są mianem Bielu do czasu osiągnięcia dorosłości, kiedy to stają się pełnoprawnymi Bieluchami. Bieluchy są znacznie bardziej barczyste, a ich głowy stają się zdegenerowane. Oczy zmieniają się w dwa proste kropkowate narządy, zaś nos zanika, gdyż dorosłe Bieluchy oddychają przez skórę. Bieluchy poruszają się lewitując zazwyczaj kilka cali nad ziemią, lecz czasami potrafią wznieść się w powietrze, a nawet latać. Wbrew powszechnemu przekonaniu, stworzenia te nie potrafią przechodzić przez ściany. Ich ciało może zmieniać kształt. Mózgi Bieluchów są bardzo złożone, przez co stworzenia te są wybitnymi strategami oraz biznesmenami, zaś ich siła fizyczna pozwala na samoobronę. Z tego to powodu, Bieluchy rządzą firmą Przysnacki, kontrolując ją "zza kulis". Poza białymi Bieluchami, rodzą się także - niezwykle rzadko - Bieluchy szare, które powszechnie uznawane są za wyższą kaste tychże stworzeń. Z jakiegoś nieznanego powodu Bieluchowi bossowie lubią otaczać się kobietami, a szczególną słabość mają do anthro kozic z którymi to często urządzają orgie. Żywią się mlekiem. Wydzieliny Bielucha są sprzedawane, czasami z dodanymi do smaku warzywami lub innymi dodatkami. Do walki używają broni palnej, ale na ogół wolą wysyłać w bój swoich sługusów. Rogue Moucheboume dokonał wiele transakcji z Bieluchami oraz ich klanami i mafiami.

CiekawostkiEdytuj

  • Pomimo częstego określania ich gatunku "Duszkami" lub "Duchami", Bieluchy nie są stworzeniami spirytystycznymi ani energetycznymi.
  • Najniższy poziom IQ u Bielucha był równy ilorazowi inteligencji Alberta Einsteina, zaś najwyższy wynosił cztery razy tyle.