FANDOM

Lud spod muchomorów
F287228a9e40e4916a06276475e9cfbb
Typ: Dwunożne ssaki.
Planeta ojczysta: M'bu.
Rozumność: Rozumne.
Żywotność: Do ok. 80 lat.

Lud spod muchomorów lub w ich języku Audfskyhfsdhyksfdhyshkfdsa Ssyhfadyhkaf Ohahadyhyhafkdyhkafdy Hafdyhfadyhafdsyhk - rasa dwunożnych, rozumnych ssaków naczelnych pochodząca z porośniętej sawanną planety M'bu.

CharakterystykaEdytuj

Rasa ta odznacza się swoim dziwnym poziomem technicznym który zatrzymał się na tym porównywalnym do XIX-wiecznego. Z tego oto powodu przedstawiciele tej rasy na ogół wywożeni są ze swojej planety jako niewolnicy lub dobrowolni robotnicy. Najczęściej widywani są na Zyhu Khoccuf która to bardzo przypomina M'bu i z tego oto powodu jest przez lud spod muchomorów adorowana. Nienawidzą Reptilian oraz Szaraków których to zwykli nazywać "Małymi debilami". Posługują się prawie niemożliwym do odkodowania językiem składającym się na powtarzanie losowych liter w czasie szybszym od prędkości ludzkich fal mózgowych.

PojawieniaEdytuj

Anonimowy członek tej rasy, określany jako "Małpka" pojawia się w Zyhu Khocckim słuchowisku dla dzieci "Wielki Słoń" które to pojawia się w opowiadaniu pod tym samym tyłułem w książce Nowe Przygody Mikołajka cz.1.