FANDOM

Trigger Travis
Total-Shave-Hairstyles-For-Black-Men
Typ: Dwunożne ssaki.
Planeta ojczysta: Sikulat K
Rozumność: Rozumne.
Żywotność: Do 200 lat.

Trigger Travis - rasa humanoidalnych ssaków z planety Sikulat K charakteryzująca się swoją elastycznością.

CharakterystykaEdytuj

Przedstawiciele rasy Trigger Travis pod względem anatomii oraz budowy struktury ciała są niemalże identyczni do ludzi, jednakże różnica pojawia się pod względem konstrukcji ich skóry oraz kości i organów które to są niesamowicie elastyczne, zdolne do zwiększania i zmniejszania objętości, wydłużania się oraz posiadania właściwości elastycznej gumy. Posiadają one jednak swój limit rozciągania, w wypadku torsu jest to cztery metry, nóg dwadzieścia, rąk trzydzieści, głowy dwa. Samców tego gatunku charakteryzuje też duży narząd płciowy. Dochodzi u tego gatunku do bioluminescencji w ciemnościach.

Trigger Travisy w galaktyceEdytuj

Trigger Travisy ze względu na poziom technologii były zdolne do podróżowania przez galaktykę na inne planety, z tego oto powodu oraz faktu iż mogli się łatwo wtapiać w tłumy ludzi byli oni spotykani na wielu planetach, takich jak Ziemia lub Zyhu Khoccuf. Często zatrudniani byli jako ochroniarze, milicjanci, przemytnicy a nawet płatni mordercy.